Kizlar riskli bir gebeliğim var. Bebeğimde ense kalınlığı var ve doktorun soylemiyle aşırı kalp yetmezliği var . Doktor ya down sendromlu yada ağır sakat bir çocuk dünyaya getirirsin dedi. Bunun yanında kalbinde de bir çok sıkıntısı var sol kapakciklari calismiyor dedi. Kaç gündür üzülüyorum ağlıyorum. Çünkü bebeğim ya anne karnında olebilirmis yada doğumdan sonra olebilirmis. Bu ense kalınlığı kalbinden dolayı da olabilirmis. Kalbi tam çalışmadığı için vücudu ödem toplamış olabilir dedi. Kizlar sizlere sormak istiyorum başına benim gibi gelen var mı bebeği iyileşen sağlıklı doğum yapan var mı