SedaF Kızlar merhaba bebek doğduğunda hem meme hemde mama vermeyi düşünüyorum bunun için tavsiyeleriniz var mı ona göre önceden mamasınıda almak istiyorum ya emmezse diye de korkuyorum ne yapmalıyım nasıl hareket edeyim?
Allahkahretmesin1 SedaF eğer emerse neden mama vereceksin ki meme +mama olarak uzun süre idare edemezsin bir müddet sonra ya memeyi ya da mamayı bebek kendi bırakır ki bu ikilemde en çok bırakılan meme olur
Daisy0000 SedaF İlk günler sütüm az geliyordu,bebek tam olarak doymuyordu,doktor ona rağmen mama vermek yok, bol bol emzireceksin dedi ,sonrasında da cok şükür geldi süt.Yani eğer sütünüz olursa,mama verme fikrini düşünmeyin bence