Hayır ağrılar çok normal Kasıklarınız da belinizde hatta bazen bacaklarınızda da ağrı olabilir tabi dayanamicak kadar fazla olursa hastaneye gidin biraz zaman sonra geçicektir tabi her hamilelik kendine özeldir ağrılar hiç geçmeyedebilir Allah hayırlı evlat nasip etsin