Daisy0000 Kızlar selam 👋 Doğum yapalı 23gün oldu, bu koyu renk dikine olan hamilelik çizgisi olduğu gibi duruyor ,göbek deliğimin etrafıda aynı renk :( Bu geçiyor mu yoksa böyle kalacak mı bilginiz var mı ?😞
femme Daisy0000 ya benimde var kopkoyu olduğu gibi duruyor 19 haziran da dogum yaptim keseliyorum deli gibi hep acaba geçer mi diye de 😁😁🤗 yok aynı 🙄
FatmaAselinAnnesi_60 Daisy0000 ya Bn doğum yapalı 3.ay oldu çatlaklarım duruyor göbek deliğim büyük geçer mi bilmiyorum karnıma bakasım gelmiyor 😬
Nerfemm Daisy0000 kızlar o çizgiden eser kalmıcak ve catlaklarda beyazlıcak ve sporla kilo verilip deriler sıkılaşınca o catlak cizgileri beyaz ve darlaşıcak simdiki gibi göze batmıcak. Yeni anne oldunuz bunları düsünmeyin kendinize eski halinize dönmek için 1 2 sene verin inanın tek farkiniz o hafiflemiş cizgiler olacak. Ben aşırı catlamış biri olarak 17 sene sonra yeniden hamile kalana kadar genç kız bedeninden farkım kalmamıştı simdi aşırı kilodan patlıcam yakında insallah o kiloları veririm gerisi geciyor zaten
Elzsy2023 Sizde ne zaman oluşmuştu. Ben 35. Haftadayım hala olmadı o çizgi. Herkeste olmuyor sanırım.
Bulbulyuvasi Elzsy2023 hadi ya sarı kantaron yağı iyi geliyor diyorlar denedin mi? Benim bir tek göbek deliğinin orası çatladı o da mor görünüyor kırmızı da değil
Elzsy2023 Bulbulyuvasi onuda kullandım. Pıtır pıtır çatladım :) doğumdan sonra bakacağız artık çaresine
Bulbulyuvasi Elzsy2023 Allah Allah ya çok şaşırdım kız. Çok zayıftın birden kilo aldın diye mi oldu acaba
femme Daisy0000 çatlak bende çok var ya yanlarım karnim iç bacak ustleri onlada tahammül edemiiiiyorium napicaz 🙄😬😬
3_fistikannesi FatmaAselinAnnesi_60 kaçıncı hafta da çatlak oluşuyor ben 33+3 üm oluşumu hala çatlak yok korkuyorum olur diye
Daisy0000 FatmaAselinAnnesi_60 Çatlaklara çözüm yok :( Anca beyazlayınca biraz daha göze az batar o kadar :(
FatmaAselinAnnesi_60 3_fistikannesi o herkeste farklılık gösterir canım benim göbeğim son haftalarda birden çatladı