Belginylmz Dilrubamm benim kız seni çok iyi anlıyorum ama sabır emin ol geciyi bnde gecmicek sandım ama geciyo bı süre War sadece
Dilrubamm Belginylmz Allah razı olsun beni anlayan biriyle konuşmakta mutlu ediyor çıkmasam da dışarıya ama hep böyle olmuştu bana işallah geçecek benim erkek bebek olacak bu sefer diyorlar belki ondan böyle oluyor
Belginylmz Dilrubamm bunun erkeği kziyik bnce bu hamilekik oiskokijisi gerçekten farklı birşey az ozman geçsin okadr rahatkicaksin sıkıldıkça dua et bol bol