Arkadaşlar istanbulda ailemin yanında doğum yapmam gerekiyor. Özele muayene olacağım ama çok fahiş zam gelirse diye devlet de kaydol olsun istiyorum. Odaları temiz, mümkünse tek kişilik olan memnun kaldınız devlet hastanesi tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ? Özellikle Avrupa yakası 💕