Renaaa Bana dua eder misiniz ? Spinal Sezeryan ile sabah doğumum var 🤍 İlk gebeliğim 💕 Çok zor zamanlar geçirdik Hamdolsun bugüne kavuşturana 💚 Dua edeceklerden şimdiden Allah razı olsun 🤲🌸🌸🌸🌸 yarın 39+1 ve kız 💓
Daisy0000 Renaaa Çok güzel olacak hiç merak etme, ne olduğunu anlayamadan bi ağlama sesi duyacaksın ve boynuna bebeğinin sıcacık tenini koyuverecekler 😍Allah’ım yardımcın olsun prensesimiz sağlıkla gelsin inşallah 💕💕
Denizyadaaras Renaaa bende 39+1 de spinal sezaryen ile doğum yapmıştım. Şimdi kızım 4 yaşında ve ben 2. Kızımı bekliyorum. İnşallah çok kolay geçecek annesi ona kavuşmanın verdiği mutluluk tüm zorluklara değer. Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah 🥰
Renaaa Denizyadaaras 🥹 MaşşAllah size Rabbim sizi de ikinci evladınıza sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin 🤲💚 Çok teşekkür ederim destek için İnşAllah 🤲🌸🌸