Haticeeee34 Kızlarrr dktr bebegin esi asagida dedi. 28 haftaya kadar yukarı cikabilr dedi . Ciktigini biz anlarmiyiz
Yrgnnnnnn Haticeeee34 anlaşılmıyor canm anca ultrason la bakılması lazım. Benim de aşağıda 37 haftanın içindeyiz hep yatarak geçirdim kanamayı tetikliyor yorulmak ayakta durmak. Benim çıkmadı sadece 1 santim rahim den ayrıldı dedi. İnşallah sizin çıkar
Haticeeee34 Ayin 31 de detaylı randevusu var ama surekli aklim kanama olacakmi acaba yukari çıktımi sorulariyla
Htcdgrl Canım bana 16 17. Haftadan beri aşağıda deniliyordu 34. Haftada cıktığını öğrendim asağıdan kontrol ediyor doktorum hep 28 de cıkmamıstı ama belli olmuyo iste 34 te yukarı cıktığını risk kalmadığını öğrendim