nefesinannesi92 Haftamızdayız. Bebek biraz aşağıdaymış. Tedirginim. Bu durumu yaşayan var mı? Sizce bu ne anlama geliyor?
Hizligonzales nefesinannesi92 korkmayin Allahin izniyle bisey olmaz sadece cok hızlı hareketlerden agir islerden kaçının annemde kardesime hamileyken asiri asagidaydi bebek ama cok sukur hiçbir sıkıntı yaşamadı