serapinci biz 36 da bırakıcaz. Bende tedirgin olmuştum ama şöyle bişeyde var bu bilgiye biz ulaşabiliyorsak doktorlarımızında haberi vardır ve risk almazlar yani böyle bişey olsa. He sebep olabilir belki ama kesinleşmiş birşey değildir. Burda bir arkadaş bu konuyu hematoloji uzmanıyla konuştugunu bu bilginin önceden var oldugunu ve artık böyle birşey olmadıgını söylemiş. Yani belki kalp rahatsızlıgına sebep olma ihtimali vardır ama karşılaşılmamıştır. Çünkü başka forumlardada sordum bi şekilde herkes sağlıklı dogumlar yapmış. Bilemiyorum yani ama cuma günü bende sorucam doktoruma :))