BurcuAsil123 ben Azerbaycanda yasiyorum. Burda bir cok hamileler 3 ayindan sonra lazer yaptiriyorlar. Kimi bikini yaptirmiyor diger bolgeleri yaptiriyor ama bana cahil cesaret geldi lazeroguma hamile oldugumu soyledim daha dikkatli, az ve cabuk bitirmeye caliwti. Cok iyide yapti yani hic canim acimadi. Ha bide doktorum izin vermiyor gitmeme daha once duwuyum oldugu icin. Nasib kismet iste Allah saklayinca sakliyor etrafimda giden hamilelerden cesaretlenip gitdim. Bende gec cikiyor tuyler 3 aya falan o yuzden bir sorun olacagini dusunmuyorum