mervekrem Kızlar 13. Haftadayım. Doktor cinsiyet hakkında hiçbir şey demedi. Çevrem doktor bir şey demediyse kızdır erkek erken belli oluyor diyor Sizce ne?[https://mutluresim.com/images/2023/07/16/nb6JvU.png]
Nazli_cvk55 mervekrem doktor söylemediyse bize laf düşmez ya kız yada erkektir 😀sağlıklım olsun gerisi boşşş inan
neslisahctnky-554 mervekrem benim bebeğim de göstermiyordu kendini arkası dönükdü hep 20. Haftada kız olduğunu öğrendim 🥰 sizinki de kız olabilir Rabbim sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🤲🤲
mervekrem Nazli_cvk55 tabi ki Allahım sağlıkla hayırla versin başka bir dileğim yok ama işte merak 😂😂