Elif380 Gaziantep nizipteyim doğum ücretlerini bilen var mı arkadaşlar bazı şehirlerde çok pahalı olduğunu görüyorum burada ama bilen varsa bilgi verebilir mi
BuglemRananinannesii Elif380 kuzenim Gaziantep Şahinbey de yaşam hastanesine gidiyor en son 9 bin demişlerdi bn Ncr ye gidiyrm ama doğum fiyatını DHA sormadım bide defalife hastanesinde 9 bin diye biliyorum ama şuan güncel fiyat ne tam bilmiyorum canm
BuglemRananinannesii Elif380 Bı hafta önce görümcem doğum yaptı Liv hastanesinde 15 bin verdi canm Gaziantep Şahinbey de oturuyoruz biz Nizip fiyatlarını bilmiyorum
Elif380 @BuglemRananinannesii benim doğuma daha çok var zamlanır o zamana kadar desenize 6+2 yim ben daha mart bebeği olacak zamanında doğarsa
BuglemRananinannesii Elif380 DHA çok varmış canm aynen zamlanir herşeye zam geliyor zaten yılbaşında sonra araştır sen bnmkine 1bucuk ay falan var bnde tereddütteyim tam ne kadar olur bilmiyorum
Elif380 @BuglemRananinannesii çok fark olmaz bence Nizip’te bir özel klinik var kadın doğum sadece bide ADN var başka da özel hastane yok