Ilaydadoksar-123 Kızlar bebeğim 2 gün önce doğdu sütüm gelmiyor bebeğim aç kalıyor ve sarılık başladı yüzünde sütümün gelmesi için ne yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz
Tgcccc Ilaydadoksar-123 sarılık oldugunu nasıl anladınız benimkide 2 günlük buguncok uyuyor kaldıramiyorum sütümün gelip Gelmedigini bilmiyorum sıkıyorum az geliyor psikolojim bozuldu.Dr kontrolü sali günü..Dr hemen sarilik olmaz 3-4 güne anca cikar dedi
Kimekonusuyorum Ilaydadoksar-123 Süt gelmesinin ennn iyi yolu bebişi sürekli emzir.. Bol su, bol bol atıştırma ama kesinlikle bol bol su ve emzirme. sürekli dene hık dedikçe pık dedikçe emzir gerekirse göğsünde uyusun alma, ara ara emmeye devam ettiğini göreceksin😌
sozer1 Ilaydadoksar-123 dayabildiğiniz kadar sıcak duşta göğüslerinize su tutun yukarıdan aşağıya elinizle indirin masaj yapar gibi ben çok faydasını gördüm hemen çoğaldı duştan sonrada annem sıcak suda el havlusunu yıkadı sıktj hemen göğüsüme koyduk bekledik
Dynbfofrt Ilaydadoksar-123 2.günde benim de gelmemişti elimle sıkınca çok az damlıuordu emdiğinden geldiğinden emin olamadm sağma makinasıyla denedm baya süt gelmişti süt geldikçe yenisi için beyin uyarılıyor yenisi üretiliyor sıcak ılık duş bol uyku bol sıvı sakin bir hayat bunlar çok önemli hele ki uyku uykus sonrası süt acayip artıyor
Elfve Duş al bol su iç uyumaya çalış ve sürekli dene bebeğin yoruluyordur pompayla da dene en kötü el pompası al sürekli göğsünü uyar. Sen pes etmezsen inat edersen gelmemesi imkansız