Kahramankentli Kızlar evlendiğimde aldım Arçelik aldığım güne lanet ediyorum en basit lekeyi dahi çıkarmıyor nefret ettim bana kullandığınız memnun kaldığınız yani kar beyazı yapan çamaşır makinesi önerir misiniZ RİCA ETSEM
Pofudukkbulutt Kahramankentli bence o makineden değil kullandığınız deterjandan olabilir. Ben vestel 7 kilo kullanıyorum çok memnunum hangi deterjan kullanırsam lekeyi çıkartıyor. Ayrıca beyaz sabunla yıkadığınız çamaşırlar daha beyaz yapıyor (sadece beyazlar)
Mrsfly Kahramankentli maalesef samsung dan çok memnun diilim beyazlar konusunda. ya kar beyaz olayı birazcıkda bulunduğun yerin suyuyla alakalı. Benim annem uzun yıllar siemens kullandı onun çamaşırları hep öyle çıkardı ama ben kerametin sadece makinada olduğunu sanmıyorum suyla deterjanla öncesinde bekletmeyşe felan çok alakalı.
Kahramankentli Miamor0121 benim ki ilk modellerinden canım 6 kiloluk bi de biz alırken kampanya vardı dedik alalım ama bi gün yüzümü güldürmedi 5 yıl oldu
Kahramankentli Pofudukkbulutt kullanmadığım deterjan da kalmadı yumuşatıcı da canım artık canıma tak ettiği için değiştirecem
Mummumlilo Ben bekarken bosh almıştım sıfır. Birkaç sene sonrada evlenince satmak istemedim çünkü çok memnunum 4 sene falan oldu alalı tavsiye edebilirim
PervinY Kahramankentli Ben LG kullanıyorum yaklaşık 4 senedir. Çok memnunum bu zamana kadar hiç sorun yaşamadık tertemiz yıkıyor.
canimsakinol Kahramankentli ben Siemens kullanıyorum 2 yıldır gayet memnunum ama makineden çok kullanılan deterjanla da alakalı sanırım leke konusu
Eylemsenet Kahramankentli lekeler içinde domolun toz leke çıkarıcısını kullan canım lekeden eser kalmıyor
Kahramankentli Eylemsenet evet zaten leke çıkarıcıya basıp 1 gün bekletip makinede Kısa programda yıkıyorum yıllardır