iremmm1919 eşimizin yanımızda olmadığı, ebelerin çok afedersiniz it gibi davrandığı, mahremiyetimiz olmayan çoklu odalarda kalmamayı tercih ediyoruz diye hesap mı vercez size? Beğenmiyorum valla. Olmayacak dogumları saaatlerce suniyle zorlayıp çocukların oksijensiz kalması mı dersiniz, annelerin makatlarına kadar yırtılmaları mı dersiniz? Muayenede bile doktor kendi bebeğiymiş gibi ekrana bakıyo bi kere çevirip bak bu bebeğin demiyo hayvan gibi tersliyo ayrıca odada başka gebeler oluyo mahremiyet ilgi yine 0. Bu durumu beğenmek zorunda da değiliz 🤷🏻♀️ Tercih edene saygım sonsuz ben neden insanlara devlete gidiyo özellere gelmiyo demiyorum banane çünkü. Devletler çok güzel aşırı insani muamele var keyfimiz dört köşe ama paramız cebimize batıyo ondan özele gidiyoruz biz hep