Burcin38 Selam kızlar 20.haftalık hamileyim ben ama bebegi ara ara hissetmiyorum normalde hissediyordum elimi koyduğumda hareketini falan dün ve bugün hissetmedim ödüm kopuyor sizde de böyle oluyormuydu normal mi korkmamı gerektirecek bi etken varmı sizce
Merveozl Burcin38 karnını doyur tatlı ye soluna yat hareket eder bence o haftalarda düzenli bi hareket olmuyor zaten
Churcill Burcin38 o haftalarda normal her zaman hissedemeyebilirsiniz. Tatlı bişeyler yiyip solunuza yatmayı deneyin belki duyarsınız
1kucukbaby Burcin38 en net 22 den itibaren hissetmeye başladım sola yattım sol kasığım da tepinmeye başladı ☺️
Mmnj Burcin38 bence yok bende 17+4 üm dünden bu yana ses seda yoktu şimdi kücücük hali ile kıpır kıpır bende çok korkuyorum ö olunca
Damlagulll Burcin38 olur canım öyle korkma ama gercekten hiç hiseetmiyorsan o sıkıntı bir doktora görün için rahatlasin bir ultrasona bakar
Nurcan3437 Banada öyle oluyordu 26 hafta sonrasında ben hissettim ilk gebeliğim bazen hiç hareket etmezdi normalmiş korkmayın
neslisahctnky-554 Burcin38 aynı haftalardayız bazen ben de hissetmiyorum. Öyle durumlar da tatlı birleyler yiyip sırt üstü uzanın ve iki elinizi karnınıza koyup hafifçe sallayın. Rahatı bozulup hareket eder o zaman ben de öyle yapıyorum hareketini hissedince rahatlıyorum