Aysee1123 Acemiiiii Her kişide farklı ilerliyor kimisinde erken kimisinde geç. Sadece akşamları çıkıyorsa gündüzleri yoksa daha tam anlamıyla göbek sayılmaz şişkinliktir
01180322 Acemiiiii Acemiiiii bnde 14 haftaligim. Oldu olası zayifimdir ve göbeğim var bildiginz. Ama kilo.olarak 500 gram almisim. Sınırı zorlamadikca bebeğinizin ve sizin sağlığınız yerindeyse hamileliğinizin tadinj çıkarın
mybaby4 Acemiiiii kiz göbek değil o şişkinlik gaz falan. Sabah benimki dümdüz ama akşama doğru 6 aylık gibi şişmiş oluyor 🤣 13.haftamdayim. aynı kilomdayim bir de kilo almadim
Acemiiiii Aysee1123 ben de şişkinlik gaz falandır dedim ama geçmiyor hiç. Bu çok kilo alacağım mı demek acaba. Bayağı belli oluyor 🥹
umaydurununannesi Acemiiiii 8 haftalıgın goren hamıle mısın dıyo dıgerlerındede hemen cıkttı benım bazı ınsanın cok cokıyo doktor ıc karnın cok dar dedı bana
Miamor0121 Acemiiiii ayyy benim zaten biraz vardi buda ustune eklendi 9 ay sonunda kilo baya olacak gibii🙃
01180322 Acemiiiii biraz korkmuyor değilim ama malesef yaoacak bişey yok bnimde bel çevresi ve göbekte fark ediyorum
Acemiiiii mybaby4 yaa benimki hiç inmiyor ma sabah da aynı 😂😂 çatır çatır çatlayacağım bu hızla giderse