Habibi Parlakk 2. Hamilelik benimde . 2018 doğumlu oglum var. Bugün gittim.4 hafta 5 gunluk. kese gözüktü. 2 hafta sonra gel dedi tekrar. Heyecanlı bekleyiş 🤗
Parlakk Habibi benimde 2018 li oğlum var ☺️ bende yarın gideceğim doktora sağlıkla gelsinler inşallah