Kızlar kahvaltı ile duruyorum gün içinde canım hiç.bişey istemiyor birde dogum temızlıgıne basladık yemek yapmaya bıle fırsat olmadı 1 haftadır meyve tüketebiliyorum birde, bebege zararı varmı cok canım sıkılıyor bu sıcaklarda bi tek su içmek istiyorum sizde nasıl sıcaklar nasıl etkılıyor sizi