Ha_sanLe_yla-33 Kızlar 30+2 yız vajinamda düzensiz bir şekilde batmalar ağrılar hissediyorum. Açıkçası 1 hafta önce daha hareketliydi canımı acıtmıyordu şimdi biraz yavaş hareketleri ama çok güçlü canım çok acıyor. Sizde de böyle oluyor mu normal mi ?
Selbus Ha_sanLe_yla-33 ay evet ya benim 37+2 kocaman oldu bir de dışardan gözüküyor dalgalanmaları. Canımı çok acıtıyor ter içinde bırakıyor beni. Hiç uyumuyor galiba anlamadım. Kocaman oldu karnım yer yok hala genişletmeye mi çalışıyor anlamadım
Ha_sanLe_yla-33 Esrafatih01 Bazen karnım taş gibi oluyor kımuıdayamıyorum ve krampları vajinamda hissediyorum o yüzden tedirgin oldum açıkçası
Mama30 Ha_sanLe_yla-33 bende 28. Haftamdayım vajinamda bi ağrı hissetmiyorum ama karnım sürekli taş gibi oluyor aniden doktorum normal olabilir dedi haftaya muayne edecek ama ben de evhamlanıyorum hemen
Ha_sanLe_yla-33 Mama30 28 de ben de öyleydim ama 30 a girdik gireli böyle kramplar oluşmaya başladı güçlü tekmeler oluyor korkutucu biraz
Mama30 Ha_sanLe_yla-33 hadi ya peki siz doktorunuza sordunuz mu ne dedi yalancı doğum sancıları olabiliyormuş bu haftalarda