Bende kanamam oldu ilk hamileliğimde bebeğimi kaybettik kürtaj oldum 2 aylıktı 2 ay korunun dedi korunduk sonra bıraktık 8-9 ay sonra şimdi yine hamileyim bu sefer inşallah sonumuz güzel olur Allah isteyen herkese nasip etsin böyle kötü imtihanlarda kimseye vermesin çok zor 😔