Rzlgln534 39+1 haftamdayım. Şuna nst de doğurcak kadar sancım çıkmıyor suyum nışanım hiçb bişey yok. Eğer bındam sonra da böyle giderse sancısoz filan sizce doktor nasıl bir yol izler ?
skzlkya20 Rzlgln534 merhaba böyle gidip gitmeyeceğini bilemezsiniz iyi düşünün strese girmeyin hiç 🫶🏻 sancı, doğum dediğiniz bir anda başlayıverir. Ben 38+1 de rutin kontrole gitmiştim, hiçbir belirti yoktu 38+5de kızım doğmuştu
2prensessannesi Rzlgln534 42 ye kadar vaktin var canim bolca hurma ye youtube dan aksak gebe yuruyusune bak dogum baslatmak icin guzel yontem
_Rabia- Rzlgln534 ben de 39+2′yim dün kontrole gittim ne sancım ne de nişanim geldi nst de çıkmadı sancı suni sancıyla yatisini yapalım dediler kabul etmedim 40 haftayı beklicem sanci oldu oldu olmadı gidip mecbur suniyi alcam Allah yardımcımız olsun
Merveozl Rzlgln534 39+2 41. Haftaya kadar bekleyeceğimizi söylediği doktorum inşallah o zamana kadar gelir gelmezse suni sancıyla doğumu başlatacak
skzlkya20 Rzlgln534 ben zaten birden başlar diye biliyorum, yani sabah başlar akşama doğar mesela. Günler öncesinden doğum belirtisi başladığını sanmıyorum
Rzlgln534 skzlkya20 bazılarının açılması oluyor sancısı olmuyor eve yolluyorlar mesela sancı bekliyorlar
2prensessannesi Rzlgln534 sorun olmadikca bekliyorlar yurt disinda ozellikle.eltimi de 42 ye kadar beklediler gelmeyince sezeryana aldilar