Kızlar merhabalar ben 32 haftalık hamileyim sürekli kan şekerim düşüyor el ayak titremesi, halsizlik falan doktorum sık sık yemem gerektiğini söyledi biraz geçince hemen düşüyor. Artık bu durum beni çok yordu hergün düşüyor çünkü. Başına gelen var mı böyle bir durum. Hamilelikten sonra geçer mi