Miya-m Yarın Sezaryanım var. Tecrübelilerden öneriler bekliyorum mutlaka yanına al, şunu yap, bunu yapma vesaire dediğiniz neler var ❤️
pera_ Miya-m tek tavsiyem biberon alma yanına olur ya o panikle bebek doymuyor felan dersin benim gibi biberona alışır rabbim kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bol dua oku 🌼
Ebus2045 Miya-m kayısı hoşafı suyu, sade klasik Nescafe ve bitter çikolata mutlaka al canım. Hoşaf gaz vs için çok rahatlatıcı, Nescafe ve çikolatada baş agrin olmaması için.
Kayaozge Miya-m Çıktıktan sonra baş ağrın olacak kahve ve bitter çikolata götürebilirsin yanına doktor da söyler zaten
Anneyiimmz Miya-m lütfen biberona alıştırma çay kaşığı götür yada şırınga olur ya mama vermek zorunda kalırsın asla asla biberon verme kızım bu yüzden beni hiç emmedi deppend almışssındır umarım belden vurulan iğne hiç acımıycak korkma 10 an de bitiyor .. bol bol yürü ve bol bol atlet al
elifaycan20 Miya-m Kaşık biberon da alışma olmuyor kolay oluyor onu alabilirsin, kayısı hoşafı mutlaka benim çok işime yaradı, depend aynı şekilde 🌸
rosemomm ben tecrübeli değilim ancak buralardan edindigim bilgilerle sütün gelmedigi durumlarda daha çabuk gelmesi için bestlak damlayı cok duydum
Esrahmet Miya-m kasik kaşık vereceksin oncesinde ve sonrasında sütun olsun olman mutlaka emzireceksin
Tugbacolak Miya-m sezeryan yogunda sıtma yapsada ıımısınde asırı terlemeye sebeb olabılıyor bende oyle olmusdu o yuzden havlu al hır ıkı tane degıdımlı sırtına koyarsın kıyafet degısmekden kolay oluyor
Betulnnmz Miya-m bütün öneriler dışında depende ek olarak normal ped alabilirsiniz bence pazartesi günü sezeryan oldum sadece ilk gün depend kullandım sonra pede geçtim mümkünse bolca pijama takımı biz 4 gün kaldık ben 2 tane koymuştum kesinlikle yeterli gelmedi mama almamıstım sonradan aldık sütüm 2. Gün sabah geldi ve Manuel süt sağma pompası aldık sonradan
Miya-m Betulnnmz sütünüzün gelmesi için ek bir şey yaptınız mı. Genelde ılık duştan sonra geliyor diyorlar
Betulnnmz Miya-m Manuel ile sağım yaptım el ile de bol bol su içtim duş vardı da ılık değil de bildiğiniz buz gibi suydu o yüzden alamadım
Allahkahretmesin1 Miya-m sütün gelmezse hastanede biberon kullanma enjektör ile ver mamayı böylelikle meme reddi olmuyor