fatmanuresma
Kızlar merhaba, daha 4.haftadayız fakat ben çok telaşlıyım. Hangi hastaneye karar verip gideceğim desem mutlaka oraya gitme, başka bir yer bul, iyi değil diye tonlarca yorum geliyor. Emsey hastanesine karar verdim en sonunda bir doktorda karar verip başlamak istiyorum. Önerileriniz var mıdır? Hastane de Doğum yapanlarınız var mı ?