tahminazengin1 3 kilo doğduk biraz solumu için oksijen aldı yaklaşık 4 saat falan ama hep yanındaydı yanımdan almadılar
Onun dışında ameliyatım çok eğlenceli geçti benim biraz baskı hissediyorsunuz bebiş çıkarken ama oda büyültülerek birşey değil ben hep kısımı görme heyecanıyla beklediğim için çok etkilenmedim diyebilirim
Ameliyat sonrasındaki gün sabahı biraz ağırlar fazla oldu ama katlanılmıcak gibi değil bol bol yürüyüş yapmanı tavsiye ederim