Sahmer Kızlar 8 haftalık olduk karnım taş gibi oluyor bunun sebebi nedir çok kasılıyor karnım yaşayan varmı
Nur_50 Sahmer canım sabah aç karnına altınkılıç sade kefir iç sindirim sistemi yavaşlıyor bol su iç kabızlık da olur sonra. Birde yerleşme oluyor ondan kaynaklı oluyor aşırı ağrı karın şişliği sert
igvescarim Sahmer mrh sonradan geçti mi acaba ben şuan 7+4 karnımın sağ tarafı sertleşiyor sanki şişiyor geriliyor gibi çok rahatsız ediyor beni bu his. Yada doktora sormuşmuydunuz
-meso- Bende de olmuştu karnım taş gibiydi kasıklarım özellikle taş gibiydi ve kasılmalar oluyodu yerleşme ağrısı demişti doktor