Kubrakarahan Kızlar ben asla balık yiyemiyorum gebeliğin başından bu yana 1-2 kez tükettim 3. Denemede istifra ettim ve şuan tahammülüm yok mevsimi de değil zaten sizler nasıl tüketiyorsunuz 27. Haftamızdayım
yenibirannis Kubrakarahan bu ben ilk 3 ay 3 kere yedim şuan yiyemiyorum aslaa midem bulanıyo kokusuna görünce faln
Azra41 Kubrakarahan Ben 1 kes yedim oda altımdaki teysenin kocası tutuyordu o yüzden 🥰 yoksa nerde imkansız yani ..
Birrrcan Kubrakarahan ben hamileliğimin birinci ayında bir defa yedim o gün bugündür midem bulaniyor adından kokusu dan tadından 23 haftalık oldum🥺
acarsmom Kubrakarahan ahh balıgin adı bile midedi bulandiriyor onu geç hiç birşey yiyemiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Merve775 Kubrakarahan bende 20+4 haftalığım bende bi kere yedim balığı ama normalde de sevmezdim balığı o yüzden balıkta bulunan vitanimleri başka şeylerden almaya özen gösteriyorum
Kayaozge Kubrakarahan Bende asla yiyemezdim doktoruma söyledim oda bana omega balık yağı içeren vitamin verdi bebeğin en azından bu vitamini alsın dedi
Bebiskosuu Kubrakarahan ben hiç yemedim yiyemiyorum ama multivitamin kullanıyorsanız içinde balık yağı oluyor hep onların imom ocean mummy gibi ben bi gece imom bi gece balık yağı kullanıyorum