Nur_50 Yareniko26 ben 11+4 şimdiye kadar hiç bulantım olmadı 😃inşallah hiçte olmaz tek sıkıntı aşırı kokuyor herşey. Tuzlu çubuk kraker tuzlu leblebi ye yatak hemen kalkma doğrul bir tuzlu birşey ye yarım saat bekle öyle kalk ayağa
mbs44_16 Bizde 9+5 oldu bulantilarim nispeten azaldi ama koku hassasiyetim devam ediyor yemek yapamiyorum