Pemberuya öncelikle bence doktorunuza sormanız daha sağlıklı olur. Bebeğin kilo ve gelişimine göre daha iyi yönlendirir çünkü. Ben kendimden örnek verirsem; benim ilk 2 gün sütüm gelmedi. Doğal olarak bebeğin aç kalmamasi için de mama kullanıldı hastanede. Eve geldiğim zaman sütüm gelmişti, ben de emzirmeye başladım. Neredeyse yarım saat aralıksız emzirsem bile memeden ayrılınca ağlıyordu çocuk. Bu şekilde olunca ben de ek olarak mama da verdim ve çocuk sustu, resmen açlıktan agliyormus yani. Sonra doktora sorduğumda o da ilk önce meme vermemi, akabinde bebeğin doymamasi durumunda belli ölçekte mama vermemi uygun gördü. Şu anda da yine her beslemede önce anne sütü ile başlıyorum, bazen sağım yapıyorum hatta bazen de direkt meme veriyorum. Bazen yetiyor, bazen de yetmiyor ve akabinde mama veriyorum. Çocuğun karnı doyuyor resmen. Mama öcü değil insanların bu uygulamada mama ve sezaryene karşı bu önyargılı yorumlarını da hiç anlamıyorum bazen , çocuk açlıktan catlayana kadar ağlasa daha mi iyi yani. Ben doktorumu dinliyorum ve içim rahat