1Bebegimiz Selam anneler 26 günlük bir bebeğim var gün içinde çok sık emziriyorum bazen bir saati buluyor sütünün geldiğini ve içdiginide hissediyorum fakat yinede 2 doz mama almadan doymuyor aglıyor?
Allahkahretmesin1 1Bebegimiz 24 günlüğüz biz de mama+meme olarak ilerliyorduk 3+4 gündür mamayı kestim çok huysuzlandı ağladı ağladıkça meme verdim şimdi sorunumuz kalmadı sadece meme alıyor
Kayaozge 1Bebegimiz Merhabalar bebişler doyduğunu anlamazlarmış o yüzden sürekli ve çok yemek isterlermiş benim oğlum da öyle önce kendi sütümü veriyorum sonra 30 cc mama veriyorum karnı doyuyor ama hala yemek için ağlıyor bu sefer de çok yiyor diye kusuyor🤗
Gmz5560 1Bebegimiz benim bebemde aynı 17 gunluguz doymuyor agliyor emzirdikten sonra mama takviyesi yapıyorum
Allahkahretmesin1 1Bebegimiz bıraktığımız ilk 1-2 gün çok huysuzlandı ama vermedim her huysuzlandığında memeyi verdim ağzına öyle susturdum mama alan bebek bir süre sonra anne sütü ile doymazmış ve mama midesini gereksiz büyütürmüş o yüzden kestim ben birkaç gün zorluğu oluyor sonrasında alışıyor sütün yeterliyse
Kayaozge 1Bebegimiz Yok çok şükür huysuzluk yapmıyor mamayı unutsun diye oyalıyorum sonra aspiratör sesi ile uyutuyorum
TheMuhtesem 1Bebegimiz tecrübem yok, youtubeda bir youtuber sütünü arttırmak ve bebeği daha doğru şekilde emzirmek için emzirme kampı uygulamış ve çok fayda görmüş. Araştırmanızı öneririm. Doğumdan sonra ben direk emzirme kampına başlayacağım