Mujde_uren Arkadaşlar bugün 9+6 haftalığız karnımda bazen hafif hafif seğermeler hissediyorum göz atması gibi pıt pıt atar gibi oluyor bu normal mi?
BetulMom Benim 9+3 hiçbişey anlamadım hala.bulantılar iğneler ilaçlar daha çok hasta gibiyim 😂kilo verdim
Mujde_uren BetulMom aynı durumu bende yaşıyorum hele ki bulantılarım çok oluyor prilam dr kullanıyorum anca o tutuyor beni
Mujde_uren BetulMom hayır yaşamadım ama normaldir galiba ben pek kusamiyorum bulantı çok yaşıyorum ama kusma olmuyor maalesef rahatlayamıyorum siz yinede bir kontrole gidin her ihtimale karşı