Melissaykn0 10+5 haftalık hamileyim annem mumbar dolması şırdan falan yapmış yesem zararlı mı acaba? Aranızda yiyen oldu mu hiç?
asel_asl Melissaykn0 canın çektiyse bence 2 tane yiyebilirsin sonuçta annen yapmış temizdir 2 3 taneden bişey olmaz bence
Minikmucizelere Aslan10 benimde canim kola istiyo cok severim normalde de da 3 bile olmadik bile yolun basindayim😅
irem01 Melissaykn0 sakatat zararlı diyorlar ama nefsini koreltecek kadar ye abartmadiktan sonra zararı olmaz bence. bende çok istiyorum azıcık yicem valla insan dayanamıyor 😅
Minikmucizelere Aslan10 siz kac ayliksiniz ben ilk defa bugun yarim bardak ictim 11 haftaligim daha da
Aslan10 Minikmucizelere başından beri içiyorum kız 😂😂🥺 14 haftalığım canım çektiğinde içiyorum çok fazla içmemeye dikkat ediyorum sadece canım istediği şeyi yiyorum içiyorum.
Cnsu11 Ben yedim daha önce buradan da zararlı mı yedim diye paylaşmıştım ve linç yedim herkes saçma sapan yorumlar yaptı herşeyi çok iyi bildiğini sanan bir tayfa var ben yedim canınız istiyorsa temiz de yapılmışsa afiyet olsun yiyin 😄
Medine_yasar05 Melissaykn0 bende 34+5 günlük hamileyim ve iki gündür her gece rüyama giriyor şırdan ve mumbar olsada yesem
Minikmucizelere Aslan10 ay asitli diye korkuyorum bende cok sıkmam kendimi aslinda onu cesaret edemedim😅
mayaden Melissaykn0 onları değil ama sakatat olarak bir iki kere ciğer ve kokoreç yedim benişim sağlıklı çok şükür 🙌
Tugrann-annesi0404 Melissaykn0 Ben her şeyden yiyorum hem de her şeyden hiçbir sıkıntı olmadı çok takılıyorsunuz yararlı şeyleri de yediğiniz sürece ne olabilir ki