Deletedmom434 Irem0712 bebeğime desitin ve bübchen kullanıyorum günde 2 kez uyguluyorum bir sefer desitin bir sefer bübchen olarak çok memnunum hiç kızarıklığı olmadı
KlncA Deletedmom434 ben de aynılarını aldım ilk bez değişiminden itibaren ve her seferinde kullanmalı mıyız? Yeni doğduğunda zeytinyağı kullanın diyenler var kafam karıştı
Badgirl_ Kesinlikle bebanthol ben kızma surekli kullanmiyorum haftada 1 kez falan kullaniyorum cok sukur hic pisik olmadi hsfif kzarklk olursda hemen gecryo bebanthol 😊
alperenimmmmm Badgirl_ bebek pisik olmasa da kullanilmasi gerekiyor mu pazartesi sezaryen im var hemen almali miyim acaba Merve201119
Deletedmom434 KlncA hayır her seferinde değil günde en çok 2 kez kullanılmalı zeytinyağıda sürülebilir
Kosmosss Deletedmom434 her alt değiştiğinde sürmemek mi lazım yani günde en fazla 2 kere mi?🙂 her defasında süren arkadaşlarım var ama fazlası zarar diye mi önerilmiyor? Irem0712 sudocrem aldım bakalım memnun herkes🙂
Deletedmom434 Kosmosss sürekli kullanmak daha çok pişik yaratabiliyor pişik önleyici kremler olduğu için 2 kez yeterli geliyor
Findix Instagramda muhendisinoglu diye bir baba var içerikleri inceliyor zararsız kimyasal barındırmayan bübchen iyimis ben bundan kullanmayı düşünüyorum
Elif7781 Irem0712 fazlaca pişik olduğunda bir kereliğine gaviscon şurup var ya mide icin onu cok az sürüyorum anında geçiriyor sonra bi daha pişik olana kadar da sürmüyorum tek seferlik yanı
Merve201119 Irem0712 iki çocuğumdada bepanthendi ozaman adı şimdi bepanthol oldu ondan kullandım bir kere pişik yara problemi yaşamadım bunada sebamed aldım daha kullanmadım