Asl-Ert1 Kızlar demire başladım doktorum gyno ferro sanol verdi kabızlık yapıyormuş bende 2 gündür kullanıyorum bende de yaptı siz neler kullanıyorsunuz sizde böyle bir etki yaptı mı
Derinnderinn Asl-Ert1 Ben gebelik düşünüyorum diye doktoruma gittiğimde vermişti ishal ve mide bulantısı yaptı ilk iki gün sonra bünyem alıştı sanırım sıkıntı yaşamadım
elifaydinn Asl-Ert1 ben normalde kabızlık sorunu yaşıyorum ama bu ilaç ishale çevirdi beni resmen hayatım normale döndü , kabızlık yaptığını ilk defa duyuyorum . Bende tam tersi oldu 🤔
Churcill Asl-Ert1 bende de başlarda ishal yapmıştı şimdi de sanki reflü gibi oluyo ilacı içtikten sonra midemden yukarı gaz geliyo ama geğirme gibi çıkmıyo da
Nur001 Bende de kabızlık yaptı afedersiniz tuvalet rengim değişti bıraktım onun yerine imom kullanıyorum diğerleri de aynı yan etkiyi yaptı çünkü
Busetomris Nur001 tuvalet renginin değişmesi herkeste oluyor bundan korkup bırakmayın bence. Bi de imom onun yerine geçen bi ilaç değil ki ikisi farklı şeyler
Nur001 Busetomris kabızlık sorunu yaptı çok çektim imomu doktorum uygun gördü içeriği karşılaştırınca da aynı. şimdi doğuma çok az kaldıktan sonuçlarım da iyi çok şükür
Sesssi Asl-Ert1 kabızlık yapıyor bende de her gün kefir içiyorum bol su ve kayısı yemekte iyi geliyor
Svda77 Asl-Ert1 midem bulanıyor ve ishal oluyor dışkı rengi siyah oluyor bende alerji oldu vücudum kabardı bıraktım 1 2 ay kullanmadım şimdi ara sıra iciyorum