Alyamomm 4 gün gecikmem var test negatif yarın sağlık ocağından baktirmayi dusunuyodum normalde ama ertesi gün çıkıyormuş sonuçlar bu akşam acildem baktırabilir miyim beta baktırmak istiyorum diyince
zeynozey Alyamomm bakıyolar canım, ben baktırmıştım. Karnım ağrıyo diye giriş yaptım, doktora da hamilelik şüphem var betaya bakabilir miyiz dedim🤣
Alyamomm zeynozey ağrım yok benim o yüzden sordum hani bı yerim agriyo diyip baktırabilirim yoksa bakmazlar diye sordum
zeynozey Alyamomm benimde ağrım yoktu🤣🤣 bakmazlar belki diye ilk kayıt masasına ağrım var deidm doktora hamilelik şüphem var dedim😬