Gamden8987 bende ne açılma var nede başka bir belirti adaçayı denedim oda kan sulandırıyormuş Doğumdan sonra kanım durmaz diye içmeyi bıraktım hurma hala yiyiorum pilates hep yaparım merdivende çıkıyorum tık YÖK 38bitti diyor doktor ama sat a göre 37+3 gözüküyorum çok ağırlaştım keşke gelse nazlı kızım 😏😏😏 başka güzel şeyler bilenler yazsın ve bu arada ilişkiyede gayet düzenli giriyorum eşimle ordanda birşey çıkmadı 😱😱😱