Atnc Gebelikte sigara içen var mi ? Normalde günde 1 paket içiyordum ama öğrendiğim den beri günde 2 tane içiyorum
Mujde_uren Atnc bende günde 1-2 içiyorum 9+6 haftalığız şuan bir sorun gözükmüyor bebek tam olması gerektiği yerde ve sağlıklı gebelik denildi bana içmesek daha iyi aslında ama yavaş yavaş bırakmaya çalışıcaz inşallah 🥰
Gizemlli Atnc içme bacım ya bende içiyordum öğrendiğim an bitti karnımdaki masum cana bir zarar verebileceğim düşüncesi durdurdu beni. Belki bir sorun teşkil etmez ama Allah korusun ya olursa kendini affedebilir misin?
umaydurununannesi Atnc ben varya asırı elestırırdım bebegı oldurmek mı ıstıyosunuz vs dıye ılk ıkı bebemde ıcmıyodum ama zaten kullanmıyodum sonra bazı sıkıntılar arkadas ortamı vs basladım kızımda malesef ıctım suanda ıcıyorum ama kınamadan basına gelmezmıs ya bu bebısde zaten bı sınır var ustumde ıcmesem bole saldırcam ole bı felaket sınır gelıyo
Mujde_uren Atnc doktoruma bildirmedim maalesef çok takipli ve bilgili olduğu için bazen bağırıyor kızıyor ondan dolayı korkudan söyleyemedim😂 umarım birşey olmaz🥰
Ezgisrerkli Atnc 33 haftalık hamileyim ve maalesef haddinden fazla içiyorum, doktor sormadı bende bir şey demedim ama geçen sancım oldu hastaneye yattım 2 gün, sordular içiyor musun diye evet dedim hiçbir şey demediler. İnşAllah bırakırız 🤲🏻
Sengul-9798 İlerleyen haftalarda sigara plesantada yaşlanmaya neden oluyor yani sizden bebeğe besin giden damarlar tıkanıyor bu yüzden de bebek kilo alamayıp gelişim geriliği başlıyor şuan için bi sorun teşkil etmez ilk 3 ay kandan besleniyor bebek 3 ay sonrası muhakkak bırakmanız gerekiyor 🙄
Atnc boygirlmom normalde günde 1 paket içerdim ama öğrendiğim den beri günde 2 tane falan içiyorum malesef daha zaten çok yeni beta 126
hopefortomorrows İnanın hamile kalmadan önce günde bir buçuk paket biterdi. Akşam eşimle otururduk. Onun sigarası sönerdi benimki yanardı. Son bir sigara diye diye muhabbet ile geceleri on sigaradan fazla işmişizdir. Sonra ben hamile kaldım diye bıraktım. 3 aydır içmiyorum. Benden bir ay sonra eşim de bıraktı. Çok şükür yaklaşık iki aydır evde sigara içilmiyor. İkimiz de bırakınca çabuk alıştık. Bırakırsanız çok daha güzel olur Sadece gebelikte değil ebelik sonrası da dumansız ortam olur bebeğe 🥰
Atnc hopefortomorrows malesef eşim de içiyor ama bırakacak gibi değil bırakamaz kaç kere denedi bırakamadı iş stresi vs bırakamıyor siz em iyisini yapmışsınız ☺️
Evrem990 Atnc günde yarım paket içiyordum hamile kalinca bıraktım ama tiksinmedim kafamda bitirmedim dogurduktan sonra içmeyi planliyorum
umaydurununannesi Evrem990 dogumdan sonra 3 gun ıcmedkm canımda ıstenıyodu beynım durmuyodu basım agrıyodu ole ıctım keske ıcmeseydım