Yagmurun2 tabiki herkes tecrubesini yazar o konu da sozum yok insan olarak iyi biri ama kotu tecrübemi de bildirmek istedim ablamda kotu tecrubeler yasamisti o yuzden daha yaklasmam yanina. Bir cok doktor tanidim gamze hanim gibisini gormedim ben tabiki her doktorun yanildigi eksik yaptigi seyler olabilir