ArzBeydgn 37+1 gebeyim. Karnımın üst tarafı, göbek deliği çevresinde uyuşukluk hissi var iki gündür. Yaşayan var mı aranızda?
ArzBeydgn Sinem4488 doktoruma sordum. Minik çatlaklar oluşmuştur gerilmeden dolayı onun için uyuşuk hissedersin dedi.