piyanoogrtmnanne Dördüncü aydayız sağ kalçama o kadar batma oluyor ki, yürürken zorlanıyorum … doktor rahme baskı olmasından kaynaklı diyor. Yaşayan var mı?? Bıçak gibi saplanıyor ya.
Herseyguzelolsun7 piyanoogrtmnanne bir haftadır ben de çekiyorum. Hamilelikten önce de dönem dönem olurdu MR çekildi siyatik sinir sıkışması vardı ara ara ağrı yapıyor. Hamileliğimin 38.haftasındayım bir haftadır resmen yürütmüyor
Dilek_gms piyanoogrtmnanne Benimde solda oluyor. Bende 4.5 aylık gebeyim dediğin gibi ağrıdan yürümek oturmak yatmak cok zor.