Kizlarr 39 hafta 2 gundeyim. 1 haftadır şiddetli ara ara sancim oluyordu. 3 gündür daha fazla olmaya basladi. Yaklaşık 4 saattir de sıklaşmaya basladi fakat şiddetli değil dayanilmayacak kadar. Ne yapmalıyım sizce hastaneye şimdiden gitmek istemiyorum bir kızım var 2 yaşında. Eşim gorevde annem bakacak kızıma.