Cglumt Merhaba anne adayları ve anneler🙂 Kısmetse doğumuma daha 50 gün var ama şimdiden içimi korku sarmış durumda.Normal doğum istiyorum ama cokta korkuyorum bu duyguyu yaşayan elbet vardır nasıl aştınız kendinizi psikolojinizi nasıl rahatlattınız🥺
Tugcecan26 Cglumt herkes nasıl doğuruyorsa bende bi şekilde doğururum diye düşünüyorum Yani nasıl olacak diye düşündükçe korkuyor insan. Araştırdım doğum başladığında neler yapmam gerekiyor diye öğrendim bidaha da doğumu düşünmeme akışına bırakma kararı aldım 😂
toffeenut Cglumt benim sezaryen olma ihtimalim daha yüksekti. Sezaryenden çok korktuğum için normalden korkmaya fırsatım olmadı. Kolay da bir doğum oldu açıkçası. Yani ben son zamanlarda öyle ya da böyle çıkacak deyip kabullenmiştim yani😅
Sunshine__ Tugcecan26 Mesela neler yapmak gerekiyormuş önemli olanları neler bende çok korkuyorum çünkü belki öğrenirsem içim rahatlar
Cglumt Tugcecan26 bazen bende diyorum bir şekilde doğacak bu çocuk diye ama aşırı korkmaya başladım😩 ne yapmak gerekiyomuş peki
Merard İkinciyi bekliyorum 30 gün var bende de korku başladı ama hep kendimi teselli etmeye calisiyorum
Elisaden Bekliyorum bende korkuyorum acısı biraz kötü ama 3 ünde de hep kendime vücudun bunu biliyor kendini kendine bırak diye teselli ettim ediyorum
Tugcecan26 Cglumt suyun geldiyse sakince duşa gireceksin hazırlanıp hastaneye gideceksin bacım ☺️ önce sancı başladıysa duşta sıcak suyun altına girmek rahatlatıyormuş sancı sıklığı 10 dakikada 1 olduğunda hastaneye gideceksin ☺️ aslında hepsi sakin olup duşunu alıp hastaneye gitmekten geçiyor 😂 Sunshine__
Havva-Saribas Valla benim şuan 25 +3 şimdiden başladı korku nasıl olucak ne yapacam diye düşünüyorum ilk gebeliğin benim korkum erken başladı galiba
Elisaden Cglumt Tecrübenin tek avantaj doğru ıkınmak ve sonunu bilmek emin ol o acı hep aynı sadece ıkınmayı doğru yaparsanız ve kendinizi kasmaz sakin olmaya çalışırsanız süreç daha hızlı oluyor
toffeenut Cglumt insan psikolojisi çok değişik işte baksana 😊 ben de normal olsun iki ıkınayım kalkayım ameliyat olup ağrı sızı çekerim diye korkuyordum🙊 umarım hangi yolla olacaksa da en kolayı, en güzeli olsun siz ve bebeğiniz için🌺