43 günlük bebeğim var.Hala sarılıği geçmedi.Doğduğu günden beri çok ıkınan bir bebek.Ama uykuları güzel ve düzenliydi.Göbek fıtığı olmuş.Buyuk ihtimalle ıkınmaktan.Son 4 gündür gazdan dolayı uyuyamıyor.Karpuza biraz düşkünüm acaba ondan mı olmustur.Birkac gündür fazla yiyorum