Kızlar hamile olduğunu bilmeden nezle ignesi ve ilaç kullanan varmı armızda şu an 17+5 haftalıgım doktorlarım arastırdı olmaz dediler özele de gittim bebeğin şu an için sağlıklı herşeyi ilaca baglamamız gerekiyor dedi arastrma hastanesinde 5 haftak iken damak yarıgı olabilir erken doğum olabilir dedi 2 lı taramam da bir sorun cıkmadı temiz cıktı ayrıntılı ultrosyonda bir sorun olurmu böyle bir dırumu olan varmı