Drftm Caaağğnım annelerim bişey sorucam daha düne kadar bebeğimin hareketlerini yukarda hissediyordum bayağı göbek deliğimden 3-4 parmak yukarıda … ama bugün göbek deliğinin alnında hissediyorum neden acaba ???? Böyle olan var mı
Mmnj Ben şu an 17 +5 haftalıgım benim de rahimde 2 parmak yukarı hala yukarı çıkmamış mı oluyor 3 gün önce kontrol oldum herşey yolunda dedi