Esrazoan 39 haftalık olduk karnımda garip bi ağrı var adet ağrısından fazla , kasıklarımda. Arada girip çıkıyor ama bel ağrım falan yok 🤦🏻♀️ Nişanım suyumda gelmedi 🙄
Cananscs Esrazoan kac dk da bir olduğuna bak düzenli oluyosa sancin vardır bende ilk olarak dk tuttum düzenli giriyodu