Kanamayla geldim hastaneye sadece nişan deyip yollarlar sandim ama 2.5-3 cm açıklık varmış doğumahaneye yatışım yapıldı. Sancım yok vajinal muayenelerden sonra biraz belime vurmaya başladı ama çok hafif nst de de bişey çıkmadı. Bebek baş geliş pozisyonunda normal doğum için kendi sancimi bekleyecekler dua edin de hemencik kavusayim oğluma sezaryene ya da suniye gerek kalmasın 🤭😢