ebru_isik34 ben ilk 33 haftada girdim ilk deneyiyim oldu 3 defa daha tekrardan girdim makineden yada bebek uyuyordu doktorun istediği seviyede kalp atışı çıkmamıştı 3 üncüde istediği gibi sonuç çıkmış ilk defa nst bağlandı böyle sonuç oluncada tedirgin oldum şahsen gün içinde 3 defa nst girdim